Pjuske barn og snø…

Det begynte med Morten som falt og slo seg i hodet. Hvilket endte med en hjernerystelse…Siden har det gått slag i slag! Vi reiste på legevakten og fikk sjekket hodet hans, det var fint nok og vi kunne heldigvis bare reise hjem igjen. Men dagen etter kastet han fremdeles opp, så jeg ringte legevakten igjen. Han skulle IKKE kaste opp lenger nå mente de og vi måtte komme inn igjen. Legen underøkte han i øst og vest, sør og nord. Før han litt forfjamset konstaterte at han HADDE hjernerystelse, men også omgangssyke! Jaja ikke noe å gjøre med det, vi dro hjem igjen. På lørdag var han såpass bra at vi tok en bitteliten skitur til og med. På søndagen skulle mannen igjen reise ut på båt. Det første som skjer etter at han har reist er at snøen laaaaver ned!! Jeg mener virkelig! laver ned. På kvelden fikk Sophie feber. Og hun hadde en skikkelig omgang med influensa. Var hjemme fra skolen hele forrige uke. Lykkelig og glad dro hun på skolen i går morges. Men sofaen er fremdeles ikke tom.. Morten ble syk igjen på fredag, og ble hentet tidlig i bhg. Etter det har han ligget på sofaen… Nå er det bare nok snart.. To uker med syke barn hjemme.. Man syns jo så synd på de der de ligger tustelige i formen og ikke orker noen ting.. Igår kom mannen hjem fra sjøen igjen 😀 Og han hadde med presang til sin fru 🙂 Det kan vi like 😉 En pin-up rød lebestift fra Yves Saint Laurant 🙂 Så da måtte jeg jo prøve den da 🙂 Kan tro jeg ble fin. Hadde ikke dusjet på (kremt) noen dager, ustelt hår, joggebukse og fleece genser. Null sminke, og knall rød, pin-up-rød faktisk, lebestift på 😀 Jeg er finere idag, Jeg har dusjet, drukket kaffe, har på meg elefantkjolen min, og sminket meg. Lebestiften er kronen på verket 🙂 Så er livet ikke så galt likevel… En lebestift kan gjøre mye 🙂 Men se så fiiin den er 😉

Legg igjen en kommentar