Hverdagen og rare drømmer

I natt hadde jeg en rar drøm. Jeg drømte at jeg kunne ta av meg huden! Det var en frigjørende følelse. Det var sånn at hvis jeg skulle være hjemme kunne jeg ta den av, vaske den opp, rense huden fra innsida. Få fjerna all møkk som setter seg i porene. Kviser og hudormer var null stress, kunne jo bare plukke det vekk fra innsida 🙂 Men hvis jeg skulle ut måtte jeg ta den på igjen. Heldigvis kanskje, så har jeg ikke så god greie på drømmetyding 🙂

Jeg har blitt 35 år. En voksen alder på en måte, helt ungdommelig på en annen. Jeg nyter å ikke være pur ung lenger, selv om jeg godt kunne hatt kroppen jeg hadde for 15 år siden, hvem kunne vel ikke det 😉

I år skal jeg score voksenpoeng! Jeg skal feste grepet på livet mitt 😉 Og jeg gleder meg!

Legg igjen en kommentar

