Desember er her..,allerede

akkurat nå:

-er det kaldt ute, men jeg liker det

-drikker jeg kaffe av et mumiekrus

-tenker jeg at jeg er heldig som har så flotte barn

-lurer jeg litt på hva jeg skal bli når jeg blir stor

-savner jeg pappa…, men nyter alle minnene

-savner mamma og, men hun kan jeg ringe etterpå:)

-leser til eksamen i litteraturhistorie

-klør litt i fingrene fordi det er så mange ting jeg vil lage før jul

-gleder meg over vottene jeg strikker til den gode mannen min

-og lurer på om hjemmestrikka tova votter er varmt nok for ungene…Image

Legg igjen en kommentar

