Høst

Høsten er her. Det betyr hyggestunder. Det er kreativitet. Og det er nytt semester. Jeg sitter å leser Nordiske språk i nordisk og germansk perspektiv av Arne Torp. Jeg studerer nordisk språk og litteratur ved Universitetet i Agder. Og jeg elsker det! Jeg elsker å lære, og jeg elsker atmosfæren der. Og jeg liker den jeg blir. Akkurat som språket er i stadig forandring, tror jeg også vi mennesker er det. Ingenting er gitt, man skaper seg selv utifra de valg man tar, og de holdninger man har. Jeg liker å tenke at man alltid har et valg. Så kan man jo også velge å bare go with the flow, men da har man valgt det selv. Enhver er ansvarlig for sitt eget liv 🙂 

Ikveld skal jeg ta fram strikketøyet, tenne stearinlys, og kose meg med en kopp te eller to 🙂 

Håper du får en fin uke!

 

Klem Tone

 

Legg igjen en kommentar

