Eksamen….

Imorgen braker det løs! Jeg har min første av fire eksamener dette semesteret. Jeg er heldig, jeg har aldri hatt eksamensnerver. Tvert imot så gleder jeg meg. Misforstå meg rett her, jeg er ikke en sånn som tror jeg kan alt. Men jeg tror jeg kan nok til å få en karakter jeg fortjener 😉 Det kan vi jo alle, men noen ganger fortjener man en F, så må man gjøre det en gang til. Verden går jo slettes ikke under av den grunn. Men kanskje man må gjøre om på noen planer. Sånn er jo livet generelt.

Og noen pauser fra lesingen skal man ha…, så da har jeg sydd meg kjole til 17. Mai 🙂 Det var deilig å sy litt igjen, og deilig med en pause 🙂 Bilder kommer…

Jeg fyller meg selv med gode tanker, godt humør og forhåpentligvis nok kunnskap til å slippe å gjøre det hele igjen, og til å få en karakter som jeg fortjener, og er akseptabel 🙂

Ønsker deg en strålende dag!!

Klem Tone

Legg igjen en kommentar

