For et år!

Dette må jo bli bra! Det er casi nada snø, skolen er igang for både liten og stor. Minsten koser seg i bhg. Ok, mannen skulle gjerne vært hjemme i stedet for på sjøen, men han kommer jo 😉 I skrivende stund skinner sola, og jeg skulle nok heller vært ute å gått meg en tur. Men jeg sitter å leser norrønt! Det er jo faktisk ganske spennende. Og litt vanskelig. Men dette skal jeg klare 😀 Semesteret har nettopp begynt, og jeg tenker allerede på eksamener! Godt å ha fokus liksom 😀 Ha en super-duper-fantastisk dag da!

 

Klem Tone

Legg igjen en kommentar

