Datatrøbbel…

passer aldri! Og spesielt ikke når det er min tur til å åpne pakke i unikarina.dk sin kreative pakkekalender. Vi har hatt litt uvær her, så jeg har fremdelses ingen tv-signaler. Men nå kan jeg da kose meg med internett;) Tusen takk Helle med bloggen http://www.belladotte.blogspot.com Jeg har fått et fint hjert til å henge opp, og så har jeg fått en hjerteformet nålepute som er satt sammen av tre hjerter i filt, hvor det øverste har et stoffhjerte applikert på. Og det er grønt! En av mmine yndlingsfarger 😀 Stor juleklem Tone

En kommentar om “Datatrøbbel…

Legg igjen en kommentar

