Sta.Lucia…

Så herlige barn er! De synger (les skråler) av full hals, og smiler og har det moro. Mens en annen en nesten ikke synger i heimen engang 😀 Etter at ungene hadde sunget for oss i barnehagen fikk vi lussekatter og kaffe, og det var så koselig! En fantastisk tradisjon synes jeg. Men desverre var det kanskje siste gangen i barnehagen…

Før helgen lurte i ungene på om de kunne få lov til å gjøre rent i stua. Hvem sier nei til litt hjelp? Ikke jeg hvertfall 🙂 De koste seg og diktet til og med en sang om at de var vaske-nisser 🙂

Om to små, men akk så lange, dager er det min tur til å åpne pakke i den kreative pakkekalenderen. Jeg gleeeeder meg som en unge!!! Den har allerede vært i hus en ukes tid og jeg kan nesten ikke vente mere! Og skulle nesten tro at den som har sendt meg pakke kjenner meg 😀 Den er nemlig pakket inn i en eske, så det går ikke ann å klemme litt engang 😀 Hun som jeg skulle gi til åpnet sin forleden dag, og var fornøyd heldigvis 😉 Du kan se den her http://www.pilfingersverden.blogspot.com .

Og så holder jeg jo på med en del prosjekter for tiden, men det kan jo ikke vises frem riktig enda. Vi ses snart 😉

Klem t

This slideshow requires JavaScript.

2 kommentarer om “Sta.Lucia…

  1. Hej Tone!
    Fine billeder! Vil bare sig, at pynten ER hængt op her i huset, prøver at lave billeder, som du kan se på min blog senere.
    Kh Joan

Legg igjen en kommentar

