Blåmandag….

Idag er en av de dagene hvor jeg har 1000 ting jeg skulle gjort.., men klarer liksom ikke helt å fokusere nok til å få gjort 1 ting… Nå har jeg sittet og vandret rundt i bloggland, og det gir jo masser av inspirasjon:) Så kanskje jeg ikke får gjort så mye av det jeg egentlig skulle, men kanskje masse annet blir gjort 😉 Jo, noe har jeg allerede gjort! Jeg har vært på forelesning og selvbiografier på UiA 😉 Og senere skal jeg på et møte… Så to av tusen, er jo ikke sååå galt 😉 Kunne vært verre liksom. Jeg velger å se den lyse siden!

Jeg er med i den kreative pakkekalenderen hos http://www.unikarina.dk og funderer litt på hva jeg skal lage i år… troooor jeg har funnet ut av det da 😉 Og gleder meg til å sette igang. Og så skal jeg lage krans til ytterdøra vår. Den tror jeg blir strikket i blånisse-blått og pyntet med pom pom`er i rødt og grått…., men vi får se hvordan det hele tar i vei 😉 Og om en og en halv uke skal jeg ha eksamen i Litterær analyse…. Kjenner at det plutselig(?) ikke er så lenge til lenger 😀 Merkelig hvordan tiden flyr når man koser seg.

Ønsker akkurat deg en fantastisk dag videre 🙂

Klem tone

Legg igjen en kommentar

