Long time no see….

Jeg er her!!! Men det er lenge siden jeg har blogget nå. Siden sist har det skjedd så utrolig masse! Jeg er bl a begynt å studere ved Universitetet i Agder 😀 Jeg har begynt på min bachelor i Nordisk språk og litteratur, og jeg koser meg glugg ihjel! Det er spennende, og nytt, og for første gang på lenge er jeg Tone. Bare Tone. Det i seg selv kan noen ganger føles som en utfordring. Det er så lenge siden sist jeg skulle definere meg som bare Tone. Selvsagt er jeg jo ikke bare «bare» Tone. Jeg er jo mamma, kone, husmor etc og. Og jeg nyter det. Nå kan jeg helt ærlig si at jeg føler meg som en mye bedre mamma, jeg trengte nok å ta tid til meg og. Uten kanskje å være helt klar over at det var det som manglet.

Snart er det eksamen, og jeg gleder meg til og med til det! Ja, jeg vet jeg er en smule rar akkurat der. Men jeg gleder meg til å vise alt jeg har lært. Og forhåpentlig har jeg lært plenty nok til å få en akseptabel karakter 😉 Jeg er som en unge 🙂

I sommer har vi hatt tenåring i hus! Steins søster Ariell kom og var hos oss i to måneder. Det var fint. Stas for ungene å bli skikkelig kjent med tante i USA, og fint for oss å bli kjent med Ariell som nesten helt voksen, og ikke et barn, slik sist vi så henne. Men, det var uvant å ha tenåring i hus 😀

Vel, nå er jeg på en måte atter i gang med livet mitt. Jeg gleder meg 🙂 Og vi ses snart 😉

Klem t

Legg igjen en kommentar

