Hvem er du???

Jeg er Tone. Kona til Stein. Jeg er mor til Morten og Sophie. Datter av Elisabeth og Morten. Søster til Thomas og Wilhelm. Jeg trodde selv i maaaange år at jeg var særdeles konservativ, vanlig, litt kjedelig grå mus. Det var jeg visst ikke. Jeg elsker å lage ting. Jeg har blitt kalt alternativ. Helt ærlig så er jeg nok summen av alle disse tingene. OG litt til 🙂 Jeg er veldig glad i leker av tre og forsåvidt metall. Jeg er ikke så glad i plastleker med utallige lyder og lysglimt. Min kjære, snille, tålmodige mann sier at hadde jeg fått bestemme så hadde ungene våre kun hatt leker av tre og gått på steinerskole. Kan hende han har rett. Jeg er HELT imot stress. Jeg liker å leve langsomt. Jeg er den mamman som sier til barna sine at de må huske å plukke med seg steiner, pinner og andre skatter de finner når de er på tur med skole/barnehage. Jeg liker å lese. gamle og nye bøker. Jeg liker å gå tur  i skogen. Spesielt i øs-pøs regnvær! Jeg liker å planlegge og drømme. Jeg liker både kaffe og te. Jeg liker å handle grønnskaene mine rett fra bonden. Jeg liker gamle møbler. Jeg liker at jeg er meg og du er du 🙂 Hurra for forskjellene 🙂 Ha en fin fin dag 🙂

Verdens beste datter!

klem tone

Og verdens beste sønn!
Legg igjen en kommentar

