Kubukse :)

Igår var vi i ettårsdag til lille Leon 🙂 Jeg hadde sydd denne buksen til han. Mamman så ihvertfall ut til å være fornøyd, og jeg håper lillegutt får kost seg med buksen. Den er sydd i babycord, og foret med tynn bomull, begge fra stoff og stil 😉 Vi spiste deilig pasta, og kaker i lange baaaaner 🙂

Nå holder jeg på å snekre!?! Jeg hadde gjort om på rommet til Morten, og bl a laget en liten kjøkkenkrok til han på rommet. Så kommer han ned med bønn i blikket og sier; «Mamma, kan ikke du lage en vask til meg? Så jeg kan vaske….» Hvem kan si nei til et sjarmtroll på tre år?? Ikke jeg… Så nå holder jeg på å lage vask av to gamle sengebunner, en hobbyplate, en plastbakke fra IKEA og diverse deler fra verktøykassen jeg arvet av min «bestefar» 😀 Jeg skal nok legge ut bilder når den er ferdig 😉

Og på lørdag var jeg en liten tur innom Stoff og stil og fikk kjøpt litt stoffer til å sy sommertøy til ungene. Jeg gleder meg!

Klem Tone

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

