Mikke-bukse

Nå er det relativt lenge siden jeg har skrevet noe her overhodet. Men idag er dagen jeg kommer tilbake 😉 Jeg er uendelig trøtt for tiden. En god venninne lurte på om jeg var på vei inn i dvale. hehe det hadde gjort seg, men da ville jeg nok valgt det midt på vinteren i stedet;)

 Jeg har nå sydd litt i det siste, men ikke vært like flink til å ta bilder :p Her er nå Morten med bukse sydd i babycord. Bak er det lommer i blå babycord, og foran brukte jeg en bitteliten rest jeg hadde med Mikke Mus stoff. Morten var såå glad da han kom hjem og fikk Mikke-bukser! Nå har han spurt om jeg kan lage en til, for det er jo ikke alltid denne er ren 😉 Så søt! Sånn smelter man en symammas hjerte 😉  Jeg har også laget en bukse til meg selv, men ikke noe bilde, enda.. Skal skjerpe meg på det 😉 Og en kjole har det visst også blitt, og en tunika… Ja du skjønner. Nå er tiden for å sy 😉

Til helgen skal jeg ha syforening. Ungene skal på overnattings til Besta, og jeg, jeg skal kose meg sammen med venninner jeg har hatt siden vi var små 😉 Jeg gleder meg!!

Håper du har hatt en strålende dag, og at natten blir rolig og god:)

Klem Tone

Legg igjen en kommentar

