Godt nytt år!

Ja så var 2010 over… Vi har feiret jul, og nytt år.  Nå sitter jeg her alene. Mannen er ikke heeelt i form å gikk å la seg tidlig. Begge ungene er i seng og har vært det en stund. Så da hadde jeg plutselig tid. Tid til meg. Tid til tanker. Og jeg har tenkt, på hvor heldig jeg er! Jeg er relativt frisk, jeg har to supre barn( verdens beste faktisk 😉 ) . Jeg er gift med en snill mann. Jeg bor i et trygt land. Jeg har venner og familie rundt meg. I år fikk vi sååå mange utrolig flotte gaver til jul. Både små og store. Men den fineste gaven, den ga jeg til meg selv. Jeg ga meg selv lov til å ikke være så perfekt som overhodet mulig. Jeg gav meg lov til å senke garden. Og FOR en jul jeg har hatt 😀 Jeg har vært en av de der damer som fikk hysterisk anfall av å se en nisse på «feil» sted, nervøst sammenbrudd av et tidsskjema som gikk skeis, ja du skjønner greia 😉 I år derimot.. De siste julekakene ble laget seeent lille julaften, og det var bare flaks at de kom seg i ovnen i det hele tatt 😀 Men det var greit. En av ungene veltet juletreet, og jeg bare lo. Juleduken kom på bordet 1. juledag, juleantrekket ble plukket ut når jeg kom ut av dusjen julaften ettermiddag. Men vet du.., det ble jul likevel 😀 Romjulen fortsatte i samme dur, og midt i uken fant vi ut at nyttårsaften, da blir det pysjamasfest 😀 Deilig, deilig!! Hele julen har vi kost oss med god mat, og kost oss med familie og venner rundt oss:) Dette frister til gjentakelse. Fra nå av skal jeg prøve etter beste evne å ha garden nede 😉 En liten fartsdump på veien, jeg har en avtale med flere av mine barndomsvenninner. Imorgen slutter vi å røyke. Jupp. Men det er i morgen. Akkurat nå har jeg det supert, i min stress-fri verden 😀 Stooooor nyttårsklem til dere allesammen 😀

-Tone-

4 kommentarer om “Godt nytt år!

  1. Høres ut som om du har fått en super julepresang av deg selv. Trond-Viggo sa noe bra på Lille-julaften-programmet på NRK1. Han lurte på hvorfor alle kvinner hele tiden kjører opplegg etter karakteren S til jul. (Og ellers også..) Alt skal være så perfekt. Huset skal skinne, maten skal være perfekt, alle skal få de perfekte gavene, det skal stå minst sju slag kaker, og vi skal se perferkte ut, vi skal være fullt arbeidende, vi skal jobbe fullt hjemme, være mødre, ektefeller, osv. Han hadde et godt råd – noen ganger holder det med G+. Godt nok. Klem

Legg igjen en kommentar

