Jeg har fått pakke!

Igjen? tenker du… Jada jeg hadde fått en pakkelapp for noen dager siden, som jeg trodde var julegaver. Idag fikk jeg ei jeg kjenner til å kjøre meg til posthuset, heldigvis! For det var ingen liten kasse akkurat! Jeg fikk den nå med meg hjem, og tenkte jeg skulle åpne den for å legge bort presangene sammen med de andre, føøøør ungene så den. HA! Jeg tok av papiret, og inni var det en eske som hadde hørt til en julekrybbe. Ikke en hvilken som helst julekrybbe heller. Alle figurene er håndmalte og krybben var håndlaget, den var veldig forseggjort så det ut til på bildet. Jeg trodde jo fremdeles det var julegaver oppi, og tenkte at; «de er jammen heldige som har en såååå fin julekrybbe.» Jeg har alltid hatt lyst på en fin en, som ikke har et øyet på kinnet pga feiltrykk etc. Men jeg har liksom aldri tatt meg råd til det i desember da… Tamtamtamtaaaa Jeg er det stolte lykkelige eier av denne julekrybbenJeg er jammen heldig;) Klem Tone

2 kommentarer om “Jeg har fått pakke!

  1. Tusind, tusind tak.
    Jeg har åbnet min pakke i dag, og den er bare helt perfekt – som syet til mig og mine behov 🙂 – selv stoffet er valgt, så det passer 🙂

Legg igjen en kommentar

