Enda en gave fant veien fra symaskinen…

Nå har jeg endelig prøvd meg på strikkepinne-etui 😀 Og jeg ble ganske fornøyd. Flere rom til strikkepinner, og et litt større rom til maskemarkører, en liten saks, stoppenål og sånn dings til å måle strikkepinnene med 😉 Bordet jeg tar bilder på er kjøkkenbordet mitt. Toppen er i metall. Veldig(!) praktisk med barn i hus, alt kan bare tørkes bort.., nesten. Ser dere den lyse flekken?? Sitronsaft og metallbord er visst ikke så gode venner 😀 Jaja, verre ting kunne hendt enn en flekk på bordet :d Ha en god dag i det kalde været!

Klem Tone

Legg igjen en kommentar

