God Jul :D:D:D

Endelig var dagen her! Jeg kunne rive av papiret på julekalendergaven min. Og jeg skal love jeg ikke ble skuffet! Jeg har fått en superkul julestrømpe i lilla som jo er favorittfargen min! Den er foret med blomstrete ( hvis jeg ikke tar helt feil er det liberty)bomull. Og utenpå er den i myk babyfløyel. På hver side har den applikert på en stjerne.

This slideshow requires JavaScript.

Tusen, tusen takk Katrine på www.super-carla.dk . Og god jul til deg og dine! God jul, og tusen takk også til Karina på www.unikarina.dk som har arrangert denne kreative pakkekalenderen! Og god jul til alle dere andre også 🙂

Juleklem Tone

3 kommentarer om “God Jul :D:D:D

  1. Ja ikke sant:) Den skal nok henges opp et sted jeg er sikker på at Nissen finner den 😉 Og så hyggelig at du likte bloggen min, og at du la igjen et spor 🙂 Klem Tone

Legg igjen en kommentar

