lalalalalaaaaaaa….

Dere som kjenner meg, vet…, at jeg er litt nysgjerrig av meg, og at jeg er helt HÅPLØS med pakker før jul. Alt skal klemmes på, luktes på, ristes på… Og nå er jeg med i unikarina.dk`s kreative julekalender! Imorgen er det min tur til å åpne, og nå går jeg bare å kikker på pakken 😀 Jeg SKAL klare å holde meg et døgn til. Men jeg kan love at så fort ungene er ute av døren imorgen er det mor som skal kose seg med pakke 😀 Jeg gleder meg sååååå:D

Her syes og strikkes det i høyt tempo om dagen. Men ikke så galt som før. Jeg har nemlig bestemt meg for at ikke alle som har fått hjemmelagde julegaver før får det i år. Det er jo ikke alle som liker det tror jeg. Og da prioriterer jeg å lage andre gaver i stedet 😉 Så skal jeg kooos meg med gavelagingen, i stedet for å stresse over om det kommer til å falle i smak. Eller det gjør jeg jo i noen grad uansett. Men da blir jeg ikke like ille.;)

Og imorgen skal jeg på posten en tur å sende noen av gårde. Og så må der bakes mere julekaker:D Men jeg luuuuurer på om ikke julenissen har planlagt at vi skal ha bakedag til søndag. Jeg tror det ligger lapper om det i kalenderene til ungene 😉 Ha en fin-fin dag alle sammen!

Klem t

Fra bakedage ifjor 🙂
Legg igjen en kommentar

