Korssting

Jeg har brodert korssting igjen. Om enn et litt annet motiv enn hva jeg tidligere har gjort 🙂 Så hva syns du? Jeg syns kanskje den likner litt på en alien, men det får stå til 😉 Og så lurer jeg litt på om jeg skal ha en bord rundt…, eller ikke… Hva syns du??? Har tenkt å ramme det inn, og det skal nok under et juletre 🙂

Jeg kjenner at det skal nok bli flere korsstingsbroderier i vinter. Det er jo ganske så moro, og en fiiin avveksling til alt det andre jeg holder på med:)
Legg igjen en kommentar

