Julekalender….

Ja, så var tiden her igjen da. Man skal finne på julekalender… Jeg har ei tuppe på 7 år som har såååå lyst på Littlest pet shop julekalender i år. Er bare det at mamman ikke er helt fan av sånne kalendere. Jeg liker type hjemmelagde gaver i pakkekalender. Så hva gjør man??? Vi har jo sett at det også finnes en lego city julekalender som minsten nok hadde elsket! Jeg er sååå i tvil altså. Noen tips???? De mottas i så fall med stor takk! Jeg tenker at i en hjemmelaget julekalender så kan man også legge inn opplevelser. Men er jeg skikkelig gammeldags nå? 

Og så er det jo straks også tid for adventsstake. Og jeg funderer på hva jeg skal finne på i år… Bilde er fra den vi hadde ifjor 🙂

3 kommentarer om “Julekalender….

  1. Nei du er ikke gammeldags. Tvert i mot vil jeg si,gå for hjemmelava ;D Du er jo så kreativ og vil nok finne ut av noe 🙂 Opplevelser i kalenderen var ny for meg ,god ide 😀 Så tror jeg di små vil sette pris på minnene di vil ha,av mammas hjemmelavajulekalender 😀
    Spent på hva du finner på 😉

  2. Så fint å høre:) Jeg har pleid å legge inn noen lapper med f.eks. «idag skal vi på juletre-jakt», «pepperkakeverksted», «tur til pepperkake-byen» etc… fine førjulsaktiviteter som ikke koster allverdens og som vi kan gjøre sammen 🙂

  3. Sikke en god idé 🙂
    Hvis du velger denne variant igen i år, håber jeg du fortæller lidt om den på bloggen.

    I øvrigt – du har vundet gavekort inde ved mig 🙂

Legg igjen en kommentar

