høstfest i barnehagen…

This slideshow requires JavaScript.

Idag var det høstfest i barnehagen til Morten. Det er noe vi har hvert eneste år, og det er alltid like hyggelig. Vi samles til lapskaus/grønnsakssuppe, og sosialt samvær. Hvert år blir det samlet inn penger til forskjellige prosjekter, barn hjelper barn. Nytt i år var at de også ville ha lotteri, og derfor lurte de på om det var noen foreldre som kunne ta med en gevinst. Det kan jeg da saktens være med på. Jeg lagde en strikket, tovet fu varmer( som de fleste gjerne kaller sitteunderlag), og et par frekke raggsokker. Frekke er de fordi jeg hekler en liten «blonde»kant øverst. Vi bor da i Norge, og det er ikke menneskelig å skulle styre på seg nylonblonder midtvinters 😀 I tillegg har jeg laget en Halloween spenne til Sophie idag, bare fordi jeg måtte;) Og når jeg først kom igang med spennelaging…, viser flere imorra, tenkte å sitte med det ikveld 🙂

Håper du har en stråålende dag!

Klem t

Legg igjen en kommentar

