Høstbukse

Denne buksen sydde jeg meg på lørdag. Jeg skulle på syforening, og tenkte at, ja en høstbukse skal jeg saktens sy meg:) Haha, men som vi nok alle vet, og har erfart, hastverk er lastverk. Jeg har sydd den alt for stor 😀 Jeg er str S/M og har sydd buksen i ca M/L 😀 Man bruker jo ikke mønster liksom, det er for pyser! Jaja, neste gang skal jeg hvertfall sjekke måla mine to ganger 🙂 Noen som trenger bukse str M/L???

klem t

ps! Det ene bilde kommer bare på hodet, så dere får unnskylde, men jeg har prøvd å gjøre noe med det 😉

Legg igjen en kommentar

