Ute er det høst…

Men det betyr jo at det er helt lov å være inne 🙂 Igår kveld strikket jeg en ullsokk, ikveld skal den få selskap av nok en ullsokk 🙂 Jeg er straks ferdig med hekleteppe mitt, selv om jeg nok ikke er heeelt fornøyd, så får det bli som det blir. Jeg lagde også et slags boktrekk/pose til Sophie. På skolen hennes er det nemlig sånn at de må ut av en bygning og inn i en annen for å komme til bibloteket. De blir derfor bedt om å ha med plastpose til bøkene. Nå har det seg sånn at jeg ikke er helt fan av plastposer, så da fikk jeg sy. Jeg har sydd det sånn at det skal passe de fleste bøker, så kan hun brette og vikle en strikk rundt. den er sydd fast i posen. Inni har jeg foret med voksduk, så bøkene ikke blir våte 😉 Jeg fikk også montert en pute som min datter på 7 år har sydd helt selv! I lapper. Jeg er så imponert! Men glidelåsen bak ville hun gjerne ha hjelp til, og det skulle da baaare mangle! Bilder kommer senere idag.

Idag  skal jeg sy et par fruktposer tenker jeg, og så har jeg noen gardiner til stuen som skal legges opp.

Og så kommer mannen hjem fra sjøen idag! Og imorgen begynner han i sin nye praksis i byen. Som akupunktør! spennende!!

Ønsker deg en god dag. klem tone

Legg igjen en kommentar

