Litt fra tidligere…

Jeg har ikke sydd noe idag, men tenkte å legge inn et bilde av en kjole jeg lagde til Snuppa i fjor høst. Den er sydd i rosa isoli, pyntet med bånd jeg sprettet av et av mine gamle skjørt. Jeg er helt for gjenbruk! Kjolen begynner å bli litt for liten nå, men det er jo fort gjort å få sydd en ny. Bare man får satt seg ned 😉 Håper dere har en fabelaktig og kreativ dag!

klem t

4 kommentarer om “Litt fra tidligere…

  1. Ja, hun er det! Vi skulle møtes en dag over en kopp te. Og kanskje litt krea 😉 Sophie har nettopp lært å strikke. Og guttene leker sikkert fint sammen og…

Legg igjen en kommentar

