Det er ikke bare bare…

Nå så var jeg her. Men det er mye å sette seg inn i. et helt nytt system. Jeg pusler fremdeles med å få min blogg slik jeg vil ha den, men det kommer. Omtrent sånn her ser jeg ut, når jeg konsentrerer meg;) Imorgen skal jeg gjøre ferdig mitt hekleteppe, da skal du få se 🙂 Håper du kommer tilbake!

klem t

4 kommentarer om “Det er ikke bare bare…

  1. Kære Tone

    Der ser vel nok hyggeligt ud i dit hjørne der.

    Tak for besøget og kommentarerne på min blog. Så fik jeg også hilst på dig og det var dejligt. Jeg titter indenom igen en anden dag 🙂

    KH
    Lis

Legg igjen en kommentar

